Skip to content

Hverdagsspa!

august 22, 2011

Nå er badet vårt på god vei til å faktisk bli et bad!! Det er faktisk så lang på vei at jeg har gått ørlitegrann berserk på Lucky Duck! Ikke så veldig da.. Bare litt! 🙂 Badet er ganske fullt av kontraster. Gulvet er i høyglans mørkegrått, og det samme er dusjnisjen og mosaikkflisene vi har på gulvet i dusjen. Veggene er høyglans hvite, og baderomsinnredningen blir Ingrid fra Linn bad. Dette er også høyglans.

Siden det er mamma morgenheks som står for husets innkjøp, har jeg den store fordelen å velge detaljer selv. Og hva mer naturlig er det enn å velge rosa detaljer på badet? Skikkelig maskulint gitt!! 🙂 Jaja.. bagateller.. Det forundrer meg ikke om verken prinsen eller vaktmester’n oppdager det feminine preget jeg planlegger for badet! Ikke for det… prinsen har nå fått stort oppslag i lokalavisen hvor han fortalte at det lønner seg å være med å handle klær for å minske risikoen når mamsen er ute å shopper… Jaja.. tiden der jeg kunne tre på den håpefulle alt jeg måtte ønske er forbi!! Ops… en øøøørliten digresjon…

Tilbake til badet! Jeg dro rett og slett med meg et rosa badeteppe og rosa små klyper til badet. Prinsessen falt dessuten for denne bath and shower gel saken med bringebærduft. Skikkelige maskuline dufter! Joho! Vi fikk også to hjerteputer til badekaret som jeg skal vise dere litt seinere. Forhåpentligvis PÅ badetkaret! 🙂

Ja, for nå er badekaret kjøpt! Det har flyttet inn i Galekroken sammen med en søt liten badeand som det står Hafa på. (jada.. jeg skjønner det er reklame! Men den er søt allikevel!). Det ble med oss en artsfrende hjem fra Lucky Duck også! Denne lyser rett og slett i mørket! Og det kan jo være en fordel dersom strømmen går når man ligger i bløt!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

