Skip to content

Badet tar form!

august 17, 2011

Det går jammen unna i Galekroken!! Nå er flisleggeren straks ferdig med alt av fliser! Og det blir så fiiiint! !! Jeg skal dusje på dette fine badet! 🙂 Det blir helt knall! I dusjnisjen kommer helt mørke fliser, men de er ikke helt ferdige enda. Dette bildet er tatt på tirsdag så når jeg er hjemme fra jobb i dag vil jeg tro resultatet er et ganske annet! Da tipper jeg at det meste er ferdig!

(Beklager dårlig bildekvalitet! Flisene er så glossy at de er håpløse å få dokumentert!)

Dersom dere lurer så er det altså ikke jeg som har funnet ut at jeg skal ha filleryer på badet! Neida! Det er den flinke flisleggeren som er redd for å lage riper i de høyglansede flisene. Jammen kjekt han er så flink til å ta hensyn!! Me like!!

Tuddeluuu!! Snart kan jeg pusse tenna på fine fine badet!! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

