Skip to content

Det går snart opp et lys!!

august 16, 2011

Se hva som var på plass da vi kom til Galekroken i dag!! Elektrikkeren har vært flink, og har montert veldig mye av strømkontaktene og bryterne. Dette må da være verdens vakreste brytere?? Hihi..

Vi har dessuten vært veldig flinke i dag! Og som dere ser av bildet trenger vi det lyset elektrikkeren er i ferd med å montere! Her har vi arbeidet i arbeidslys, og det blir maaaange skygger.. Uansett!! IKEA-kjøkkenet er på vei til å bli ferdig! Her er overskapene på vaskerommet montert, og jeg gleder meg masse til å ta dem i bruk. Driver å planlegger hva jeg skal ha hvor! 🙂

Vi har også fått sjekket opp fargen på trappa i dag. I kampens hete hadde nemlig mamma morgenheks rett og slett glemt hvilken trapp hun har bestilt! Resultatet ble greit.. Jeg har tydeligvis bestilt en hvit trapp med beisede trinn og ståballuster (og jeg som ikke trodde ballust var et ord engang!). Her har jeg lagt beisprøven på parketten og fant ut at det gikk fint. Skulle ønske jeg fikk en trapp som var litt likere gulvet, men dette ble faktisk det beste alternativet. Jeg vil nemlig ikke ha hvit trapp!

Jeg er med på trekningen av Mona Christin sin «gi bort»! Det er jo så gøy å ha funnet en blogger fra samme by!! 🙂 Har du lyst til å besøke bloggen hennes og være med på gi-borten så ta en titt her!

3 kommentarer leave one →
  1. august 16, 2011 11:13 pm

    Hei.

    Ønsker meg ny trapp jeg og. Vår er FÆL…

    Dette er helt greit. Du får lodd for den så klart. Hvilken kant er du fra i byen? Jeg bor midt mellom sentrum og Østfoldhallen.

    Klem Mona C

  2. august 16, 2011 11:22 pm

    Jepp, Laislebay… Hele livet. Både mannen og jeg. Så vi er godt lokalkjente. Har bror og svigerinne på Krossnes så jeg er litt kjent der og.

    Må le hver gang jeg leser Velkommen til galekroken. Hvor ille kan det være?? Hihi…

  3. august 17, 2011 5:41 am

    Koselig blogg du har, go`humor ;o))

    Fant deg gjennom hun over meg her, oxå happy blogg!

    Tror pinade jeg må samle på deg, Klem Anna

Legg igjen en kommentar

