Skip to content

Vi sover ikke, vi skruuur…

august 13, 2011

Da har vaktmester’n vært flink mann. Han har vært på IKEA helt alene, og faktisk kjøpt et kjøkken! I alle fall store deler av et kjøkken! Vi skal jo som jeg har snakket om tidligere ha litt kjøkkeninnredning på vaskerommet slik at vi kan få litt orden. Og jammen fikk jeg ikke overtalt vaktmester’n om å reise på IKEA og heeelt TILFELDIG hente meg på flyplassen i samme slengen! Resultatet ble at vi i dag har montert alle delene. Og jeg må jo si at jeg tror jeg skal få plass til både vaskepulver og skyllemiddel i disse skapene! Dette blir knall!

3 kommentarer leave one →
  1. august 13, 2011 8:46 pm

    Ååå… Flinke mannen. Min nekter nemlig å kjøre meg dit. Han prøver faktisk å overtale andre til å ta seg en tur sånn at jeg kan være med. Hihi…

    Deilig å få stor plass på vaskerommet. Det er min store drøm.

    Klem Mona C

  2. august 13, 2011 9:35 pm

    Har vært på Ikea idag jeg og… men ikke noe så spennende som mannen din har gjort. Du må vise hva dere har gjort med vaskerommet når du har fått det opp, for jeg har også i mine tanker å bruke Ikea kjøkkeninnredning (siden jeg ikke fikk Ikea kjøkken som jeg egentlig ville ha :))

  3. august 14, 2011 7:33 am

    Dette ser spennende ut. Blir nok et knallfin kjøkken. Lenge leve IKEA.

    God søndag til deg og dine.

Legg igjen en kommentar

