Skip to content

Badekaret er mitt! :-)

august 8, 2011

Jippi!! Massasjebadekaret er nå bestilt og skal pryde badet mitt!! Gleder meg hemningsløst til å teste det ut!! 🙂 Lys og kanskje noe godt å drikke på kanten? Kan det bli stort bedre?? Åh… Jeg er SÅÅÅÅ klar for å flytte inn i galekroken! Det føles bare så skrekkelig lenge til!! Jeg vet at det kommer til å gå fort… og at jeg faktisk snart har flyttet inn, men jeg føler meg egentlig litt sånn som man gjør når man har kommet 34-35 uker på vei i et svangerskap – man vet det går fort, men det føles bare så uendelig langt fram!

Disse skal få bo på badekarkanten! 🙂

5 kommentarer leave one →
  1. august 8, 2011 10:46 am

    Hei.

    Hørtes godt ut med massasjebadekar. Det hadde vært noe.

    I går skrubbet jeg av prislappen på de målekoppene mine og vet du hva? Under der var det et merke som jeg ikke hadde sett før. GALZONE sto det. Så da kan du kanskje søke opp forhandlerne…

    Klem Mona C

  2. august 8, 2011 2:04 pm

    Hei igjen.

    Jo da, sesong 8. Stemmer det. Bare jeg som surrer litt. Men det står ikke noe om det var sesong 8 som gikk nå eller om den kommer senere. Ja, jeg skulle kanskje gjort litt research før jeg skrev innlegget. Måtte bare videreformidle dette i hui og hast.

    Håper du finner ut av de koppene. Det var masse i denne serien der og jeg har sett noen av disse tingene på norske blogger. Så jeg vil anta at de er kjøpt i Norge.

    Klem Mona C

    • august 11, 2011 1:50 pm

      Jeg skal virkelig lete etter koppene Mona!! Det blir stråålende! De hadde vært så fine hos meg på mitt nye kjøkken! 🙂

  3. august 8, 2011 7:32 pm

    Åh, heldige du! Og digger den nye Wik & Walsøe koppen din ♥

    Klem,
    Signe

  4. september 16, 2013 2:02 pm

    Gratulerer på etterkant – jeg elsker massasjekar, det er et høydepunkt i løpet av dagen! 😉
    Men nå nylig byttet jeg over til vanlig badekar… Vintage look… Det er så stilig på badet det, jeg kjøpte – http://handlebad.no/victoria-167 – Hvilket massasjekar bestilte du?
    Takk for interessant blogg!
    Klem, Marta

Legg igjen en kommentar

