Skip to content

Litt interiørkos…

august 4, 2011

Har jo helt glemt å vise fram nøkkelskapet mitt! Jeg har per i dag et gammelt nøkkelskap fra Kari Trestakk som ikke får lov til å være med til Galekroken. Eller.. det kan hende det kan få være med å henge inne i en bod eller noe, men ute i den fine, nye gangen min skal det ikke være med! Jeg har derfor hatt nøkkelskap som mål ganske lenge, men har ikke funnet det rette.

For noen helger siden var jeg på besøk hos min svoger og svigerinne som har pratet om en fin liten butikk som heter Møllerens hus. Butikken ligger i Strømsfoss utenfor Aremark, og her fant vi så å si ALT.. Og jammen fant jeg ikke et nøkkelskap også! Synes skapet var så sjarmerende der det sto og blomsteret. Det er i en romantisk, slitt stil og jeg tror det kommer til å passe strålende i den fine, nye gangen min. Det var selvfølgelig ikke negativt at skapet var på halv pris heller! Jeg liker halv pris! 🙂 Mer til meg!

Jeg snublet også over denne kurven på Kremmerhuset. Og jammen var ikke den satt ned til halv pris også! 🙂 Denne har jeg tenkt til å ha blader i. Kjekt kjekt!! 🙂

Siden både jeg og vaktmester’n jobber som lærere har vi som kjent sommeravspassering i tillegg til ferie. Dette medfører at vi ofte har noen barn på litt barnepass noen dager. Det har vi hatt i år også, og i sommer har minstenevøen inntatt galehuset. Og se så heldig jeg var! Jeg fikk denne vakre alvkoppen fra Wik og Walsøe som takk for hjelpen! Ikke det at nevøen trenger å ha med gave til galetanten når han kommer på besøk, men det var jo VELDIG hyggelig å få en sååå pen kopp! 🙂 Ta har jeg TO! Jippi!!

10 kommentarer leave one →
  1. august 4, 2011 4:25 pm

    Hei Kari Anne!

    Kor kjekt det var å få ein slik koseleg kommentar på eit innlegg eg var ganske usikker på om eg skulle publisere! 🙂 Vart verkeleg glad! Eg har òg bekjente og godt kjente som seier til meg at dei synest det er så koseleg å lese bloggen min, men ingen av dei kommenterar. Dei kommenterar på facebokk…same som med deg!!

    Eg har no lese gjennom nokre av innlegga dine og har flira høgt! Du skriv så godt! Og morosamt! T.d. mannen som ikkje klarer å bruke opp eit pillebrett i gongen, eller puppar som flyt vilt over vatnet i badekaret *ler* Eg arbeidar også som lærar, heilt sant; ferie og avspasering på ein gong 😉

    Eg la meg til som fyljar av bloggen din!
    Takk for at du viste meg vegen inn til deg!
    Eg kjem og les…og kommenterar!

    Klem Hanne

  2. august 4, 2011 6:23 pm

    Tusen takk for superkoselig kommentar hos meg Hanne! 🙂 Kanskje vi bloggerne som ikke er så store må holde litt sammen? Føler at jeg blir litt oversett hos «de store» og kanskje det er koseligere med de små? Hvor hver kommentar faktisk blir verdsatt!! 🙂 Har lagret bloggen din! Kommer tilbake!! 🙂

  3. august 4, 2011 9:03 pm

    Hei.

    Så hyggelig med en lokal jente i blogglandia og veldig hyggelig at du har meg på blogglista di. Dessverre har jeg ikke sett bloggen din før, men da var det desto bedre at du la en kommentar sånn at jeg fant deg. Merker jeg er litt nysgjerrig når det gjelder bloggere fra egen by. Spent på om jeg har sett deg før og sånn…

    Du ga iallefall meg god informasjon. Jeg ante ikke at de hadde Brukavarer i Strømstad og ei heller at Ikea har funnet på et supersmart skittentøyskap. Thank U…

    Vi blogges.

    Klem Mona C

  4. august 4, 2011 9:12 pm

    Jeg skrev meg jo helt bort… Skulle svare på de målebegerne. De har jeg kjøpt på Bilka i Danmark. Kostet 30,- og 20,-. Titta på de nå og de har ikke noe merke. Bare Made in ett-eller-annet-ukjent-land.

    Sorry mac…

  5. august 5, 2011 10:53 am

    Takker for kommentar på innlegget mitt.
    Hyggelig å se at det er andre bloggere som også har fått med seg netopp dette…
    Kan jo bare ta en titt inn på FINALISTENE for Juliutfordringen inne hos Nib…
    Trenger vel ikke si mere !
    Flott blogg du har 🙂
    Ha en fortsatt fin dag
    klem

  6. august 5, 2011 10:54 am

    Hei igjen.

    Så du hadde kommentert litt lenger ned også. Den serviettdispenseren er det fullt mulig å få tak i. Den har jeg kjøpt på Ica Maxi i Østfoldhallen og kostet 99,-. De hadde svart, hvit, olivengrønn og sølv. Var det rød og mon tro?? Og så hadde de refillservietter til 39,-. Så den sist jeg var der for 3 uker siden.

    Lykke til.

    Mona C

    • august 5, 2011 2:28 pm

      Genialt Mona! Da blir det tur til Ica Maxi en av dagene!! 🙂

      Men de refill serviettene, de MÅ man ha liksom? Kan ikke bruke andre servietter? Tusen takk for at du har tatt deg tid til å svare på alle mine spørsmål!! 🙂

  7. august 5, 2011 3:27 pm

    Hei igjen.

    Bare hyggelig med kontakt. Må lissom ha de, for andre servietter er for store. Det er ikke store saken vettu. Ikke verdens beste servietter, men de duger for utesesongen. Det er da jeg bruker de. Vanlige servietter blåser jo bare avgårde.

    Klem Mona C

  8. august 5, 2011 7:48 pm

    Å den koppen er jo søt da 🙂
    God helg til deg!

Legg igjen en kommentar

