Skip to content

I’m in love… i et massasjebadekar…

august 1, 2011

Nok en gang har jeg falt.. Hard og hemningsløst.. Denne gangen var det badekar som sto på tapetet. Badekaret er et Hafa East 140 med eksklusivpakke pluss.. Det betyr at boblekaret har en haug med dyser, ekstra fotbad, ryggmassasje luftmassasje og en eller annet booster. I tillegg har karet vannvarmer slik at vannet holder seg varmt og lys. Jeg så badekaret med en gang, men synes det kunne se litt vondt ut å sitte i.. Men mannen i butikken overbeviste meg ved å plassere meg oppe i karet. Og mannen hadde rett! Det passet FINT til meg! Helt fint!! Jeg tror jammen det er mulig jeg kan få puppene under vann også! For det er så unødvendig når puppene driver å vifter i friluft og blir kalde! Nei.. dette badekaret vil jeg ha!! Den eneste ulempen er prislappen.. Hmm… jeg får se om jeg kan selge noen kropper! (bildet er lånt fra hafa sine hjemmesider)

 

Jeg måtte bare være med på giveaway hos keiserne! «Keisernes nye trær» er en blogg jeg snublet over for en tid tilbake. Bloggen er utrolig hyggelig, og både Keiseren og Himmelgutten har spennende og ikke minst morsomme innlegg. Jeg har ledd meg gjennom hele bloggen, og når de fikk varke vakre Ella tidligere i sommer, bare MÅ jeg innom for å sjekke status fra nord. Har du lyst til å lese om jubileumsgiveawayen? Her finner du bloggen til gutta!

3 kommentarer leave one →
  1. august 2, 2011 8:39 am

    Åh det må du ikke tenke på! Vi kan ikke rekke over alt her i verden og jeg rekker heller å svare absolutt alle som legger igjen en koselig kommentar på bloggen min, selv om jeg skulle ønske det 🙂

    Og dette badekaret er jo bare absolutt fantastisk! Hadde vært en FRYD å ha det på badet 🙂

    Klem,
    Signe

  2. august 2, 2011 9:17 am

    Tusen takk igjen Signe! 🙂 Jeg må jo si meg enig med deg da! Dette badekaret hadde vært en fryyyd!! Og jeg tror faktisk jeg skal være så gal at jeg kjøper det… 🙂 Tror jeg!! hihi…

    Klem

  3. august 3, 2011 6:03 pm

    Heisann, takk for kommentarer…. Jeg har desverre ingen kabeltrommellanger, men en bror som er i byggebransjen, skal høre med han 🙂

Legg igjen en kommentar

