Skip to content

Litt bloggtørke… og Brukabutikken!!

juli 28, 2011

Jeg har bloggtørke om dagen.. Rett og slett.. Jeg kjente at jeg ble så satt ut av fredag 22.7 at jeg ikke har klart å publisere mer enn ett innlegg.. Og det innlegget var dessuten kladdet ferdig for lenge siden! På mange måter har liksom bloggen vært det mist viktige av alle ting de siste dagene.

Etter å ha sittet pal forran tv-kassa og fulgt med på pressekonferanser, minnemarkeringer og triste oppdateringer i flere dager, har jeg endelig kommet meg litt ut igjen. Her om dagen var jeg i det store utland, og jeg tok med prinsessen og dronningmoren til Strømstad. Her har jeg nemlig snublet over en veldig fin butikk! Denne butikken er en Brukaforhandler, og jeg må bare si at jeg digger Bruka! Det er så mye fiiiint!! Sist jeg var i denne butikken falt jeg hardt og hemningsløst for disse knaggene:

Dette harde og hemningsløse fallet resulterte i at jeg rett og slett tok med meg fem knagger hjem fra utlandet.. Det ble to hvite og en blank som skal henge i inngangspartiet vårt. Knaggene er så store at en hel familie kan henge fra seg yttertøyet på disse.. Bilde av hvordan de kommer til å henge i nyhuset kommer om litt.. I tillegg kjøpte jeg en rosa, stor knagg til prinsessen som hun skal få av lyttenissen i kalenderen sin. Hun fikk også en rosa postkasse. Disse er jo bare sååååå søte!!

Neste gang jeg skal til denne fine butikken skal en grå Brukapostkasse få lov til å være med meg hjem! Kjenner at jeg blir litt lykkelig av shopping!! I alle fall for noen minutter! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

