Skip to content

Mitt sommerparadis..

juli 10, 2011

Denne månedens NIB-utfordring bare måtte jeg være med på! Jeg ble litt varm i hjertet bare jeg så overskriften, og kjente at jeg ble litt lykkelig av denne utfordringen. Er det noe jeg har så er det et sommerparadis! 🙂 Sommerparadis er uten tvil på hytta! Hytta ligger godt plassert i Østfoldskjærgården og er et fantastisk sted!

Paradis er en en prins som betrakter solnedgangen etter en deilig dag i det ulitmate ferieparadiset.

Paradis er å våkne til denne utsikten av blikkstille hav.

Paradis er å late som man betrakter glassfisken i vinduet, men egentlig ser man på utsikten bak.

Paradis er en regnbue i horisonten etter lett sommerregn.

Paradis er å sitte i en nybygget stue med fantastisk utsikt og bare nyte livet.

Paradis er å hoppe i havet med en schnauzer som gjerne vil være med, men ikke helt tørr.

Paradis er reker og hyggelig selskap.

Paradis er en papegøye som gjemmer seg under hyttas møbler rett og slett fordi han har det så deilig.

Paradis er duften av en fersk lavendel.

Paradis er godis i søte små sommerkrukker.

Paradis er å betrakte en svane som reflekteres i vannskorpa.

Paradis er en prins og en prinsesse som forsøker å trekke noe opp av havet om kan spises.

Paradis er en grønn bøtte med krabber.

Paradis er sommerblomster på terassen.

Lykken er å vite at mitt sommerparadis er MITT og at dette barndommensparadis var mine besteforeldres drøm som ble virkelighet, min pappas barndomsparadis, mine barns barndomsparadis og hvem vet, kanskje det blir mine barnebarns paradis også?

6 kommentarer leave one →
  1. juli 10, 2011 12:00 pm

    åååååå… er så evig missunnelig på den hytta di altså!

  2. juli 10, 2011 12:04 pm

    For en plass å hytta på!
    Det 1. bildet er magisk!
    Ha en fin søndag!

  3. juli 10, 2011 12:29 pm

    Tusen takk for koselige kommentarer! 🙂 Er veldig glad i hytta Nathalie! Den er PERFEKT! 🙂

    Takk skal du ha Manuela! Føler også at det bildet er en smule magisk. Vakker stemning var det den kvelden! 🙂

  4. juli 11, 2011 12:17 pm

    For en vidunderlig hytte! der kan jeg tenke meg at det er godt å nyte late sommerdager 🙂

  5. juli 29, 2011 7:39 pm

    Hei hei:) Her kjente jeg meg igjen:)) verdens herligste sted å feriere, og dere har en UTROLIG fin hytte! Heldiggriser!

    Solveig

  6. august 1, 2011 7:06 pm

    Kjære Signe og Solveig!!

    Tusen takk for flotte kommentarer!! Det ER virkelig flott der ute! Beliggenheten er vanvittig deilig, og vi er veldig glade for å disponere noe så flott! 🙂

Legg igjen en kommentar

