Skip to content

Tapet og verdens fineste gardiner!!

juli 6, 2011

Vi driver nemlig å tapetserer i nyhuset om dagen! Og det blir så fiiiint! Problemet er bare at det er vanskelig å ta bilde av hvordan det blir! De ferdigmalte veggene synes nemlig nesten ikke! Ikke at de er usynlige på noe som helst måte, men hvite vegger, riktignok med grått «mønster» er ingen enkel sak å dokumentere med kameraet.

Så kjære lesere, dere må bare tro på mitt ord når jeg sier det blir fint! 🙂 Bildene i dette innlegget viser i alle fall at det er lyst og deilig! Alle soverommene har dessuten fått matte, hvite gipstak. Veldig pene, men jeg lurer på hvor praktiske de er når små barnehender grafser oppetter og lager merker og fettflekker… jaja.. da må vi vel bare sveive malekosten!

I går fikk jeg en FANTASTISK overraskelse! Vi var på tur til Strømstad og snublet tilfeldigvis innom «Hørnan» som er en fantastisk stoffbutikk midt i Strømstad sentrum. I denne butikken bestilte jeg de fantastikse liftgardinene mine tidligere i år. Da jeg bestilte dem, ga jeg beskjed om at jeg ikke trengte gardinene før i august, men i går lurte jeg bare på om jeg måtte sjekke opp om gardinene var ferdige selv eller om de kom til å ringe. Mannen i butikken spurte om navnet mitt, og tror du ikke gardinene var ferdige?? Så i går fikk jeg med meg tre vakre liftgardiner hjem! I tillegg fikk jeg med det de ikke hadde brukt av stoffet, og jammen holder det ikke til et par løpere også!!

Jeg er SÅÅÅ fornøyd! Og skulle du trenge nye gardiner er Hørnan et obligatorisk besøk!! Det er veldig gøy i huset om dagen! På en annen siden merker jeg at jeg ikke liker leiligheten. Rett og slett fordi den ikke ser ut i måneskinn. Den er full av klær som ryddes i, pappesker med diverse ting som skal flyttes ut, og kaos all over. Det blir litt nedprioritert her hjemme. Vi bruker så mye tid på huset, men vi MÅ bli ferdig her hjemme også. Vi er nødt til å jobbe oss gjennom slik at vi kan legge ut dette redet for salg.

Nei, det er bare å ta seg selv i nakken å jobbe på! Det blir bra til slutt! 🙂 Kjenner at jeg er klar for jul i Galekroken! 🙂

One Comment leave one →
  1. juli 6, 2011 7:37 pm

    Så fin kombinasjon av farger i Unikkoliftene dine! herlig..

Legg igjen en kommentar

