Skip to content

Jeg fant noe fiiiiint!!!

juli 5, 2011

I går var jeg på en ørliten shoppingrunde og snublet over noe jeg fikk LITT lyst på i det nye huset. Prislappen på disse tingene var kanskje LITT stiv med ok… Det første jeg falt for var denne oppvaskbørsten (ja du leste riktig.. OPPVASKBØRSTE)

Bildet er hentet fra Kitchn.no sine hjemmesider, og oppvaskbørsten er av merket Zone. Den er bare SÅÅ fin! Det følger med tre børstehoder til børsten, og man kan kjøpe løse hoder når det trengs. Dette er jo virkelig Oppvaskbørsten med stor O! Skikkelig fin!

I samme butikken fant jeg matskåler til både hund og katt. Disse er er fra Alessi og jeg DIGGER dem! Vil ha vil ha!! Håper på prisras på Kitchn den nærmeste tiden! 🙂 Da skal disse være med hjem!

Er de ikke fiiiine?? Tror de hadde blitt helt FANTASTISKE på mitt nye vaskerom/soverom for pus og hund.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

