Skip to content

Vaskeromstilbehør!

juni 28, 2011

Vaskerommet er et av dette husets store kaotiske soner. Ikke at vaskerommet er av dårlig kvalitet eller noe, neida! Men det er bare så ekstremt fullt av ALT som hører til og IKKE hører til. Det er kaotisk, stappet med klær og rett og slett lite hyggelig. Det er faktisk så ille at det kan skremme fanden på flatmark uten problem! Jeg VET at jeg må ta tak i galskapen.. Jada.. jeg VET det.. Det er bare så ekstremt kjedelig!! Jeg hater sånne møkkajobber! jaja.. det er bare å sette i gang!

I galekroken får vi nytt og pent vaskerom. På dette rommet skal vi dessuten ha en dusj, og jeg har tenkt til at hunden skal sove på varmekablene om natten. Så det sier seg selv at vaskerommet blir litt mer brukt og må kanskje se litt bedre ut. Målet er derfor at det skal bli litt PENT og litt funksjonelt. Første skritt på veien var å kjøpe inn disse glasskrukkene til vaskepulver og tøymykner. Kjøpte dem på Kremmerhuset, og synes de var ganske søte. Har markert dem med en lilla og en off white blondesløyfe slik at jeg vet hvilken krukke som inneholder pulver for farget tøy.

Samtidig som jeg kjøpte disse krukkene kjøpte jeg også en lilla kasse. Planen er i utgangspunktet at denne skal være et annet sted i huset, men jeg har ikke plassert den enda. Derfor har den fått lov til å bli pynt til vaskerommet! Lilla kasse med pene krukker! Kanskje jeg får lyst til å vaske klær og rydde vaskerommet nå?

No comments yet

Legg igjen en kommentar

