Skip to content

Galekroken innredes og det er GØY!

juni 28, 2011

Da har jeg endelig fått startet på det som er virkelig gøy, nemlig innredning! Enn så lenge er det bare i hodet mitt, men jeg kjøper inn, pakker bort og dekorerer i tankene slik at jeg har en klar formening om hvordan galskapen skal plasseres i det nye huset. I dag ble det innkjøp av noen gjestehåndkler til både lilledoen og badet i andre etasje. Egentlig snublet jeg bare over noen håndkler på KID som jeg hadde tenkt til å ha på minidossen, men de hadde feil farge. Jeg kjøpte dem allikevel (det var halv pris) og tenkte at PYTT det er vel ett skift. Jeg hadde ikke mer enn snublet ut av butikken og inn i en annen før jeg oppdaget at Lucky Duck solgte sorte og røde håndkler TIL HALV PRIS som passet perfekt til knøtteavtredet. Derfor endte jeg opp med 12 håndkler som skal plasseres i huset. På den lille doen skal det være kuer på veggen, hvite vegger, sort/mørkegrått gulv, sort innredning og sorte og røde detaljer. Håndklene ble derfor plassert slik:

Badet i andre etasje skal også få en farge, og per i dag er fargen rosa. Tipper det fortsetter da jeg har en god del rosa deler til dagens bad. Håndklene ble IKKE rosa da.. De ble hvite og grå. For det første hadde ikke KID rosa gjestehåndkler, og for det andre tror jeg det blir litt roligere med hvite og grå. Disse fikk også bo i en kurv, og slik ble resultatet:

Prinsessen har dessuten funnet ut at hun skal ha en prismelampe på rommet sitt. Man er jo ikke prinsesse uten litt diamanter og glitter! Husets største prinsesse (eller er jeg kanskje dronningen??) har faktisk også lyst på denne lampen! I sort.. sånn at den matcher veggen med all kjærligheten! Det kan bli bra tror jeg! (Bildene er hentet fra Skeidar.no).


Det er dessuten en stund siden jeg har gått berserk med kameraet ute i Galekroken. I dag ble det flest bilder av huset til drømmenaboene som skal bo ved siden av oss. Huset reiser seg her også gitt! Det første bildet under er huset vårt sett fra verdens beste naboer sitt inngangsparti! Jippi jippi!! Alle hjerter gleder seg! 🙂

Bildene under er fra Galekroken 18 hvor drømmenaboene våre skal bo.. Dette blir så bra!!



Her er en av de andre naboene våre.. Denne vakringen fløy rundt ørene på oss nå i kveld.. Den landet og posserte for oss også.. Og den var riktig så vakker, så det passet fiiint!! 🙂


One Comment leave one →
  1. juni 28, 2011 8:38 pm

    Ella løp rundt i bakgården da bildene ble tatt, men lover å stille sterkt på neste fototakning… 🙂

Legg igjen en kommentar

