Skip to content

Galekroken på sitt beste, nå med kugalskap!

juni 26, 2011

Noen tror sikkert det har rablet litt for madammen nå, men det har ikke det! Bare LITT! Jeg har vært så flink pike gjennom hele husplanleggingen og har valgt tidløst design, lyse farger uten noe krimskrams og ikke noe som helst spenstig noe sted. Det mest sprelske så langt er kjøkkengardinene fra Marimekko..

Meeeen.. nå har galskapen slått til.. en bitteliten krampetrekning.. Et lite rom hvor Mamma Morgenheks har vært litt vill og gal.. Nok en gang har valget falt på Marimekko, men denne gangen som kugalskap. En vegg (dog en VELDIG liten vegg) skal få denne tapeten (bilde lånt fra http://www.borge.no):

De andre veggene på lilledoen skal få følgende tapet (også lånt fra http://www.borge.no):

På de hvite veggene med bølger har jeg tenkt til å dekorere med svarte rammer med kumønsteret i. Har i dag laget et print hvor jeg har skrevet inn noen gamle doregler som jeg husker fra jeg var liten og bodde hjemme. Som bakgrunn valgte jeg duse marimekkokuer. Dette blir helt knall! 🙂 Litt kugalskap har vel aldri skadet så mye som en flue?

2 kommentarer leave one →
  1. juni 26, 2011 6:47 pm

    HAHAHAHHAHAHA, du er så genial! 😀 Kommer til å savne den gale humoren din, Kari-Anne! 😦

Legg igjen en kommentar

