Skip to content

Heldige meg! :-)

juni 20, 2011

For en stund tilbake hadde jeg bursdag, og i forbindelse med denne årlige happeningen ramler det inn noen gaver! Veldig hyggelig i grunn! 🙂 I helga var jeg så heldig å få et par gaver igjen! Å gjett om jeg var heldig!! Se så vanvittig flotte gaver jeg fikk!

Jeg fikk nemlig et krus fra Alvserien fra Wik og Walsøe. Mønsteret er rett og slett vakkert, og jeg ønsker meg MASSE i denne serien! Det hvite porselenet og de vakre grå detaljene er bare utrolig flotte!

Jeg fikk også en annen ting jeg hadde ønsket meg veldig! Jeg har en av disse fra før, men har ønsket meg en til slik at jeg kunne ha en i hvert av kjøkkenvinduene mine. Dette er en lykt fra Partylight, og den har en dyp, vakker lillafarge. Den er rett og slett vakker! Tenk så heldig jeg er som FIKK en sånn! 🙂 Gleder meg MAX til å innrede kjøkkenet med lilla Marimekkogardiner og lilla lyslykter. Jeg tror det blir rett og slett smekkert!!

I helga satt jeg også i gang med oh store grusomme hat jobb, nemlig sølvpussing. Har egentlig altfor mye sølv når jeg tenker meg om, men når man først har dette er det bare å sette i gang. Jeg arvet en del gammelt bestikk etter min farmor, og dette er i sølvplett. Har funnet ut at det er litt morsomt å ha dette stående på et norgesglass! Har derfor pusset en haug med skjeer og noen gafler som skal få bo i et norgesglass med sløyfe på.

Har også en del annet i sølv, blant annet kopper og bestikk til ungene som jeg tenkte kunne pynte opp i kjøkkenskapene i Galekroken. Fant også noen sølvplett t-skjeer som min oldemor har eid. Disse har hun rett og slett risset inn initialene sine i. Tror hun ga opp og risset inn kun «M». Jeg har jo ingen m-er i navnet mitt, så jeg har herved bestemt at det står m for MIN.. hihi…

No comments yet

Legg igjen en kommentar

