Skip to content

Mer penselsvinging!

mai 29, 2011

Noen ganger går det virkelig sakte. Eller.. egentlig går det jo ikke sakte, for selv om jeg har vært sløv her inne har jeg ikke vært sløv i det virkelige liv. Elevene mine har hatt skriftlig eksamen i matematikk og jeg har vært travelt opptatt på jobb. I huset har det også skjedd en hel del siden sist. Huset er nå ferdig isolert innvendig, og elektrikkeren har rotet skikkelig! Det er nå kabler og rør over alt! Helt vanvittig! Se bare på alt dette kaoset!

På hjemmebane er gjennbruksfaktoren høy, og mor maler og svinger kosten for å gjøre alt klart til Galekroken. Denne gangen var faktisk vaktmester’n dypt engasjert når han fant et bord jeg ikke husket at jeg hadde kjøpt! Noen ganger går det nemlig litt fort i svingene og jeg handler inn noe som blir fort glemt. Det KAN jo bli nyttig en dag! (jeg er litt der at jeg faktisk ikke er sikker på at jeg kjenner igjen alt jeg eier.. hehe…) Vel, jeg snublet i alle fall over et klappbord på IKEA som rett og slett hadde en latterlig lav pris, og det fikk selvfølgelig være med meg hjem. Og glad er jeg for det, for se hvordan det ble!

Bordet ble malt hvitt og fikk svarte bokstaver på seg. Ble litt i stil med den forrige Love-krakken. Tenker at dette kan bli fint i et hjørne eller noe sånt..

Prinsessen ble også litt over middels engasjert når mor malte krakker. Det endte derfor med en krakk til henne også. Denne gangen brukte jeg sølvmalig slik at ikke alle krakkene er like. Malte på englevinger og «Angel», og tenkte at DETTE må jo passe strålene til galekrokens prinsesse (per nå er hun vel faktisk eneste prinsesse der ute når jeg tenker meg om.. resten av ungene er bare gutter!)

Her har jeg samlet alle møblene som er malt så langt. De har nå blitt pakket bort og skal ikke se dagens lys for til høsten når vi flytter inn… Ellers må jeg bare si at jeg har vært på to loppemarked og frimarked i Gamlebyen siden sist! JEG på loppemarked!! Ikke det at jeg gikk veldig berserk, men jeg kjøpte jo NOE! Skal fortelle om varpene mine en annen dag jeg! Om ikke lenge! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

