Skip to content

Kosten er sveivet!

mai 16, 2011

I dag er jeg ganske fornøyd med dagen! Jeg har vært veldig effektiv! Fikk nemlig den store hobbyånden over meg og malte rett og slett en krakk! Her er utgangspunktet:

Jeg har et par av disse krakkene fra IKEA stående og de blir brukt til det meste. En av dem skulle etter planen stå i gangen slik at vi kan sette rumpestussen nedpå for å få på skoene, men den har rett og slett ikke blitt brukt til dette. Planen var å oppruste den litt sånn at den kan være litt fin i gangen i det nye huset. Etter en haug med hvitmaling og nøye presisjon, ble resultatet slik:

Teksten ble «Love» uten at jeg egentlig regner med store doser med love på krakken! Kan jo selfølgelig kalle det for en kjærlighetsbenk, men den har kun plass til en rumpe og den er kanskje litt i minste laget?

Krakken fikk et ørlite møte med sandpapiret også, og den ble litt shabby-light.. Den har nemlig bare noen få slitte partier. Jeg rakk også å rusle en liten tur i Gamlebyen. Gamlebyen i Fredrikstad har rett og slett verdens søteste butikker og i en av dem fant jeg to esker. Disse eskene er formet som gamle bøker, og har et nostalgisk mønster. De er rett og slett vakre! Planen er at disse skal ligge i bokhyllen min i galekroken slik at det ser ut som bøker, men egentlig gjemmer eskene diverse rot! Lurt? Kanskje en av boksene skal bli en iPod-boks? sånn at alle de små epleskrottene våre kan ligge på et lurt sted?

I en annen av mine favorittbutikker kjøpte jeg en liten pose med Jelly Belly. Disse små herlighetene smaker rett og slett FANTASTISK! Nå skal roen senke seg, og jeg skal fortsette med maling av krakker! Ha en strååålende 17.mai feiring alle sammen!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

