Skip to content

Mulig jeg begynner i litt gal ende…

april 30, 2011

Da har jeg rett og slett bestilt akvarium! Eller.. jeg har vel ikke akkurat bestilt det enda, men jeg er jammen på god vei! Ikke det at jeg har noe hus å putte dette akvariumet i enda!! Mulig jeg er litt ute å kjøre, men pytt.. Interiør er jo bare SÅÅ mye mer gøy enn de kjedelige plankene som holder huset oppe!! 🙂 Fisketanken vi har lyst på er et Juwel Vison 260. Det innebærer at det er 121 cm langt, 64 cm høyt og har buet kant. Egentlig veldig pent! (Bildet er lånt fra Juwel sine hjemmesider).

Prinsessen har også startet sin interiørkarriere. Hun har nemlig kjøpt seg en kaktus som skal bo på hennes rom. Det var veldig viktig at kaktusen fikk navnskilt, selvfølgelig i rosa! Potten matcher selvfølgelig navnskiltet og er også rosa (overrasket?). Og den stakkars potteplanten har fått det klingende navnet Frank-Roger.. Som sagt.. velkommen til galekroken!


Ha en strålende dag!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

