Skip to content

En liten sniktitt..

april 26, 2011

Etter at vi bygget hytte i 2008 har vi feiret påske på hytta. I år derimot, måtte vi nok krype til korset og bli hjemme. Både jeg og Vaktmester’n har eksamensinnlevering 3.mai, og det innebærer en del timer bak skjermen på macen. I tillegg til den hersens skrivingen (nei, jeg er ikke motivert akkurat nå), har vi jo brukt litt tid på huset i Dalekroken. Det har blitt grått og har fått hvite kanter. Fant noen bilder fra sesongen i fjor da.. og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å starte hyttesesongen igjen! Første bilde er en sniktitt gjennom ytterdøra.

Her er et bilde fra stua, og bildet er tatt mot kjøkkenavdelingen. Her har jeg favorittgardinene mine fra Marimekko. Marimekkogardinene er sydd av stoffet i grått og en kald blåfarge. Jeg synes de store blomstene er så fine! Og fargene passer helt klart inn i det maritime miljøet.

Siden jeg har bursdag i april, er det ikke langt unna påska. I fjor fikk jeg denne kaninen i gave! Den er ikke så veldig påskete så den har fått lov til å bo ved siden av ovnen vår.

Etter at vi bygde nytt er hytta godt isolert og kan fint brukes gjennom hele året. Og selv om hytte ved sjøen i utgangspunktet er litt sommeraktig, kan man jammen ikke klage over vinterutsikten heller! Vakkert.. Og jeg leeengter ut!



Og når det er kaldt der ute er det VELDIG varmt inne! Med litt ved i ovnen blir hytta knallvarm og godt. Hyttelivet er herlig!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

