Skip to content

Hagen

april 23, 2011

Det er litt over middels vanskelig å se for seg at dette faktisk skal bli hagen vår! Det er noe deprimerende å tenke på jobben som ligger forran oss før vi kan spre tærne i grønt gress akkurat her! Jeg har lyst til å flytte med meg litt av det vi har i hagen i dag, men er litt usikker på hvordan det kan gjøres! Noen som vet?

Jeg har en vindrue i drivhuset som jeg gjerne skulle hatt med. Den har vokst seg ut av sitt gode skinn, og er vel egentlig i ferd med å bli en parasitt som klamrer seg til husveggen her. Dere skjønner, denne frustrerte fruen har ikke akkurat gjort vindruestussejobben sin! Jeg kjøpte en gang en vindrue, stappet den i jorda og begynte å studere. Og hva skjedde? vel.. egentlig ingenting, og nå har jeg en vindrue med drivhus rundt i stedet for en vindrue i drivhuset. Er det mulig å grave opp denne buska tro?

Og hva med rhododendroen? Er den flyttbar? Og hva med ulike stauder som står plassert på ymse steder? Kanskje greit å drøye med dem til høsten..

2 kommentarer leave one →
  1. Mona Stuerød permalink
    mai 15, 2011 9:39 am

    Si ifra dersom du trenger pris på hjelp med gravemaskin etc. til haven din. Har en sønn som driver med slik, og han er veldig flink!

  2. mai 15, 2011 11:09 am

    Det skal jeg huske på Mona! De som skal opparbeide tomta har ikke gjort seg ferdig enda! Og det blir ikke noe hage på meg før neste år! Men jeg skal notere meg det bak øret! 🙂 Takk skal du ha! 🙂

Legg igjen en kommentar

