Skip to content

Interiørjakt i Gamlebyen!

februar 23, 2011

I dag har det kommet på plass mange bærevegger og andre innervegger. Det var veldig deilig å se at kjøkkenet BLIR stort og at det rommer både den ene og den andre kalkunen. Inngangspartiet med gang ble også veldig mye større enn jeg hadde forestilt meg! Så det er faktisk mulig at jeg får plass til en liten garderobe der ute også!

Her er bilde av huset med de nye veggene:

Her er utsikten fra stuevinduene:

Og her er utsikten fra et av kjøkkenvinduene:

Som dere ser av utsikten, er det stor fare for både elg og ekorn…

Hadde en liten ekskursjon til Gamlebyen i dag da… Og stoffet fra Marimekko var bare HELT fantastisk! Jeg har et stort og ENORMT behov for de gardinene! Snublet også over følgende bilder som jeg måtte kjøpe til Prinsen og Prinsessen! Sammen med noen søte hjerter i metall..

Finn fem feil! Jeg skal rydde UT av et hus, ikke fylle det opp! jaja.. bagateller…..

No comments yet

Legg igjen en kommentar

