Skip to content

Det går virkelig framover her!

februar 22, 2011

Nå blir det hus! Snekkerne har reist reisverket i 1.etasje og jeg er nå litt usikker på om det er høyblokk vi bygger! Dette ser jammen ganske høyt ut! Tenk at det skal en etasje til pluss tak på dette her!! Men SÅÅÅ gøy!! Jeg digger!!

Jeg har også plukket ut tapet til stua og tre soverom i dag! Jippi!! Akkurat nå er det gøy!! 🙂

Du hellige banan!! Jeg har funnet DRØMMEGARDINENE!! Har alltid vært litt over middels svak for marimekko og surfet en tur innom http://www.marimekko.com. Der fant jeg rett og slett disse! Og jeg har nå fått et nytt, dypt og inderlig behov for disse herlighetene.. I morgen må jeg ta en tur til Gamlebyen for å se om de har stoffet inne! Lilla kjøkkengardiner… hmm.. tror det funker fint jeg!! 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

